Última mañana de Campus AFAC
lll
17º-23º

Última mañana de Campus AFAC

Última mañana de Campus AFAC
Distintas imágenes del Campus AFAC en las sedes de A Torre, Visma y Eirís | PATRICIA G. FRAGA

Usuario

Multideporte y multisede. Son las dos palabras que mejor definen un Campus AFAC 2025 que echa el cierre en la mañana de hoy. Lo hace con la organización muy satisfecha de las críticas que ha recibido.


“Estamos bastante contentos con como foi o Campus. Tivemos a circunstancia de que se anunciou tarde por temas de organización. Apostamos por ter un prezo máis popular, competitivo, para os nenos que quixeran facer algo máis distendido, multideporte, orientado a estar fora da casa. A resposta foi moi boa, xa que tanto os pais como os nenos nos dixeron que estiveron moi contentos cos monitores, que probaron moitos deportes...”, apunta Adrián Sardiña, coordinador de la actividad.


Suele haber más niños en las primeras tandas del Campus —en esta ocasión hubo cinco—, pero todas ellas salieron adelante, ya fuera en A Torre, Visma o Eirís.


Que non repetiran, un pouco máis de 200. Logo houbo quen estivo todas as semanas ou varias delas”, contesta Adrián a la pregunta sobre el número de participantes. Hubo también, como suele suceder en los últimos años, un buen número de niñas, quienes suelen acudir animadas por otras amigas.

 

Gran oferta

Quienes acuden al Campus no pueden decir que sean pocos los deportes practicados: “Onde hai máis posibilidades, por instalacións, e na Torre. Alí xogan a baloncesto, aproveitamos o frontón para o bádminton, pádel, beisbol, voleibol, fútbol praia, tiro con arco, hockey, golf, minigolf... intentamos sacar todo o material”, comenta el coordinador.


Pero hay un deporte que triunfa por encima del resto. “Todos os días teñen que ter o seu rato de fútbol, que senón non van contentos para casa, pero intentamos que cada un houbera tres deportes novos, de 45 minutos polo menos. Centrámonos en conceptos básicos e ‘partidillos’”, añade.


Los participantes pueden elegir sede —si no se hace grupo tienen opción de cambiar o de pedir la devolución del dinero—, y a la organización le sorprendió la aceptación de Eirís: “Houbo máis nenos dos que esperábamos en Lamadosa. Pensábamos que ía haber un grupo por semana e ao final foron dous cada unha”.


Sea cual sea la sede, tratan de introducir novedades cada semana para los que repiten. “Os deportes son moi parecidos, pero en función dos que volven e o nivel que teñan, por exemplo a actividade de bádminton pasa de intentar aguantar co compañeiro a ‘torneillos’ e partidos dous contra dous. E iso en tódolos deportes. Vemos como evolucionan”, resume Adrián. 

Última mañana de Campus AFAC

Te puede interesar