Diego Villares fue uno de los grandes protagonistas de la última victoria del Fabril. El filial blanquiazul se impuso en Abegondo al Rápido de Bouzas (2-1) y el encargado de abrir el marcador fue este futbolista formado en el Racing Villalbés. Golazo por la escuadra desde la frontal del área.
El jugador del Fabril considera que su equipo mereció los tres puntos ante el Rápido. “Para min foi xusta a vitoria porque, se non os 90 minutos, si dominamos gran parte do partido a través do balón. Aínda que nos custou marcar, creo que fomos superiores. Tivemos un pequeno despiste despois do 1-0 que fixo que o Rápido empatase, pero despois soubemos sacar os tres puntos e estou contento”.
Sorprendió el planteamiento inicial de Luisito con muchos jugadores en zonas interiores. “Na primeira parte saímos cun pivote, con dous interiores e un mediapunta co obxectivo de ter o balón e atacar cos laterais como carrileiros e a partir de aí chegar á área contraria”.
Diego Villares fue uno de los jugadores del centro del campo del Fabril junto a Kanouté (pivote), Javi Sánchez (mediapunta) y Gandoy (el otro interior).“Gústame xogar por dentro porque aí estou máis en contacto co balón e asóciome máis cos compañeiros, pero tampouco lle poño ningunha pega a xogar por fóra”.
A Villares no le sorprendió el planteamiento inicial del Rápido sobre el césped de Abegondo. “Era un pouco o que tiñamos traballado por iso xogamos con tanta xente dentro e co rombo”.
El futbolista de Vilalba explica cómo fue su gol. “A intención era esa, aínda que non pensei que sairía tan esquinado. Adiqueillo a miña tía e a meu primo. Alegroume moito porque sempre veñen verme”, relata Villares.
El centrocampista del filial deportivista, que en el Villalbés rondaba la decena de goles en sus últimas temporadas, marcó el primero de su cuenta particular de esta temporada el pasado domingo. “Nunca fun xogador de moitos goles aínda que nas últimas tempadas en Vilalba vira máis porta. No Fabril non xogo tan cerca da portería. Eu prefiro xogar máis atrás, como o estou a facer agora e o gol é unha anécdota para min”, indica un Villares que se estrenó como goleador en esta campaña en la jornada 9 ante un Ángel que podo pudo hacer por evitarlo.
Villares no oculta que esta temporada se siente más futbolista en el Fabril que en el pasado curso, cuando salió cedido al Villalbés en enero. “Estou máis cómodo. A categoría nótase moito”.
Se moja sobre el sistema favorito. “Persoalmente, creo que xogamos mellor co 1-4-4-2. E non me disgusta xogar de mediocentro”, indica el jugador de un Fabril que había pinchado en los dos anteriores partidos en casa. “Xeramos moitas ocasións pero custounos poñernos por diante e contra o Rápido estivemos mellor”, concluye.