Se puede marcar un gol en la última jugada del partido, celebrar ese empate como un loco y más tarde, pasados unos minutos, sentir que ese punto sabe a poco. El fútbol es así de complejo y caprichoso. La explicación la tiene Iván Parafita Pombo (Carballo, 1995), centrocampista de la SD Sofán y autor del 1-1 en el minuto 95 ante el Victoria, tras un encuentro cuyo resultado no le parece justo.
“Ao final celebramos o empate porque foi nos últimos minutos e xa te ves sen ningún punto. Penso que fixemos méritos suficientes para conseguir os tres puntos”, asegura Iván Parafita tras su primer tanto de la temporada.
No obstante, una cosa no quita la otra. El centrocampista del club de O Carral reconoce que no recuerda demasiado de lo que sucedió tras su gol debido a la alegría por el empate agónico: “Foi a típica celebración no último minuto que te volves tolo e non sabes que facer (risas)”.
El 1-1 llegó a la salida de un lanzamiento de esquina botado por Jacobo Eibe en el quinto y último minuto del tiempo añadido y con el portero local Brais Gómez en el área contraria en busca del remate.
“Temos varias xogadas ensinadas pero esta en concreto xa foi á desesperada. Lembro ver a Brais dentro da área para finalizar e confiei en que fose un pouco pasada a zona do segundo pau e así foi. Un gran centro de Jacobo que puiden finalizar”, relata Parafita.
La alegría por el empate se produjo pocos minutos después del tanto del Victoria. Un jarro de agua fría para un Sofán que lucha por encadenar resultados positivos.
“Cando nos marcaron foi un baixón anímico bastante grande porque xa van varias xornadas que nos pasa o mesmo, pero despois mirei o marcador e estabamos no minuto 87. Aínda tiñamos tempo para poder marcar”, cuenta el centrocampista carballés.
A pesar del empate ante el Victoria en un partido como local, Parafita saca conclusiones positivas al duelo disputado en O Carral y al rendimiento del equipo en los últimos compromisos ligueros.
“Creo que cada xornada imos tendo mellores sensacións a nivel de equipo pero aínda temos moita marxe de mellora”, apunta Parafita sobre un Sofán que ocupa la décimo sexta posición con cuatro puntos tras cinco jornadas.
Parafita hace autocrítica y analiza el inicio de liga de su equipo, al que le está costando encadenar resultados positivos. “Creo que se debe principalmente a dúas cousas. Por unha banda, as baixas por lesións de xogadores que son moi importantes para o equipo e que xa estamos a recuperar e, doutra banda, a adaptación ao estilo de xogo que nos pide o míster, que require de tempo e moito traballo”.
Por último, Parafita, que afronta su quinta temporada en el Sofán, no considera que su equipo sea uno de los principales candidatos al ascenso a Tercera a pesar de ser un conjunto recién descendido.
“Non creo que teñamos ese papel, creo que xa desde as primeiras xornadas está a verse o nivel que ten este ano a Preferente e o igualada que está. Agora mesmo temos que pensar en encadear os resultados e puntuar cada fin de semana. Para poder pensar no ascenso temos moito que traballar aínda”, concluye.