lunes 26/10/20

Suspendidos todos los partidos programados para hoy

No se jugará ningún encuentro que gestione la Federación Galega
24 noviembre 2019
Fútbol División de Honor Juvenil

Temporada 2019-2020
Racing de Ferrol - Deportivo 0-1
En el campo de A Gándara, en Ferrol, se disputó un Racing-Deportivo de División de Honor Juvenil con el césped como un patatal | d.f.

Poco después de las cuatro de la tarde, la RFGF emitió el siguiente comunicado: “A Real Federación Galega de Fútbol suspende todos os partidos de fútbol programados para este sábado día 21 de decembro en toda Galicia debido á previsión de fenómeno meteorolóxico adverso anunciado pola Dirección Xeral de Emerxencias da Xunta de Galicia”. 

Por tanto, todos los encuentros que estaban programados para el día de hoy, incluidos cuatro de Tercera División –uno de ellos el Fabril-Paiosaco–, tendrán que disputarse en otra fecha.

Xunta de Galicia
La Xunta también se pronunció ayer por la tarde. “A Dirección Xeral de Emerxencias e Interior da Vicepresidencia da Xunta alerta dun temporal costeiro de nivel vermello que afectará a todo o litoral galego a partir de mañá. Tamén estará activa a alerta vermella por ventos no noroeste da Coruña e na Mariña Lucense, a partir de primeiras horas da tarde. Ademais, dende as 6.00 horas de mañá actívase alerta laranxa en toda a comunidade por ventos do suroeste que poden acadar refachos de 100 km/h. A partir das 15.00 horas, prévese a alerta vermella por vento no noroeste da Coruña e na Mariña, onde os refachos poderán acadar os 140 kilómetros por hora. Por este motivo, desde a Secretaría Xeral para o Deporte ínstase á suspensión de todas as actividades deportivas ao aire libre nas zonas afectadas”.

Comentarios