¿Es este el punto de inflexión?
lll
17º-23º

¿Es este el punto de inflexión?

¿Es este el punto de inflexión?
Jhonny, atacante del Órdenes, durante el partido ante el Sofán | pedro puig

Usuario

El pasado domingo disputó su primer partido como titular en el presente curso.

Reconoce que juega con dolor pero al menos pudo experimentar de nuevo lo que se siente marcando el gol de la victoria para su equipo.

“Foi unha sensación moi boa. Despois da serie que levabamos e de non estar a xogar nada pola lesión, isto sempre anima para seguir loitando e para tratar de saír do pozo”, afirma Jhonny, que anotó el 2-1 ante el Sofán en Vista Alegre en el minuto 87.

El atacante admite que no cuenta con un diagnóstico claro de su lesión pero tiene ganas de aportar su trabajo al equipo a pesar del dolor en su pierna.

“Sigo arrastrando unha lesión do ano pasado que me está dando moito a lata. Non consigo recuperarme e a verdade é que estou a xogar con dor. Eu, sexa como sexa, sempre quero axudar ao equipo”, apunta el ex del Arzúa.

La victoria no le sirve solo a Jhonny para afrontar el futuro de una manera más optimista. El Órdenes también necesitaba un triunfo como el comer después de competir semana tras semana sin sumar tres puntos en el terreno de juego desde el 26 de agosto.

“A vitoria sóubonos moi ben porque en realidade levamos desde a primeira xornada sen gañar. En casa é a primeira vitoria e a afección xa merecía unha alegría. É un impulso para as seguintes xornadas porque collemos esa confianza que non tiñamos e esperemos que esta vitoria sírvanos para seguir sumando puntos e escalar postos na táboa”, desea el delantero.

¿Será este el punto de inflexión de Jhonny y el Órdenes? Por el momento el atacante tiene claro que para salir de esta situación el vestuario debe ser una “piña”. “A pesar de que non saian as cousas temos que ir todos na mesma dirección, non querer facer cada un a guerra pola súa conta, aumentar o ritmo e a intensidade e non virse abaixo, que a liga é moi longa”, afirma.

Por último, Jhonny dedica el triunfo por partida doble: “Dedícollo á afección, que nos anima cando estamos mal, e aos compañeiros porque estamos nunha situación complicada e hai que saír dela como sexa”.

¿Es este el punto de inflexión?

Te puede interesar