Viernes 24.11.2017

LA RESACA

Baleato, futbolista total

El mediocentro, que ha jugado de central los dos últimos partidos, cerró la goleada ante el Céltiga y contribuyó a dejar la portería a cero por segunda jornada seguida

Roberto Baleato (d), jugador del Bergantiños, presiona a Yanis, atacante del Cultural Areas  | aec
Roberto Baleato (d), jugador del Bergantiños, presiona a Yanis, atacante del Cultural Areas | aec
Baleato, futbolista total

El fútbol es un deporte de equipo pero hay momentos en los que los datos apuntan a algún futbolista en particular. Roberto Baleato Pérez (Val do Dubra, 1990), mediocentro del Bergantiños, fue uno de los señalados el pasado domingo. Y por varias razones. El ex del Somozas cerró la goleada ante el Céltiga (4-0), completó su segundo partido seguido como central sin encajar y ya suma cuatro tantos sin ser esa su tarea principal. Motivos suficientes para destacar el momento de forma de Baleato.

Su tanto del pasado domingo en As Eiroas llegó en una acción a balón parado que pareció sacada de la pizarra de Miguel Figueira. Sin embargo, Baleato se sincera y cuenta la verdad. “Temos outras xogadas traballadas pero así non era. Queres que che conte a verdade? Jorge (Sáez) veu e díxome: ‘chulo, vete al punto de penalti que la voy a poner ahí’. Logo contoume que viu a Rodri nun un para un e meteulle o pase. Rodri centrou forte de primeiras e eu, que seguía a carreira ao punto de penalti, atopeime co balón. Rematei sen pensar demasiado e foi para dentro”, resume el centrocampista, que cuenta que sus goles siempre tienen la misma dedicatoria: “Desde hai uns anos dedico os goles ao ceo para o meu pai e tamén llos dedico a miña moza que me segue en todos os partidos”.

Baleato ya suma cuatro dianas y es el segundo máximo goleador del Bergan empatado con Rodri y solo por detrás de Rivera, pichichi con once.
“Non é polo que me ficharon pero súmome nas xogadas a balón parado e cando xogo no medio tamén tento chegar de segunda liña”, comenta.  
Baleato también está ayudando en defensa. Las bajas provocaron que Miguel Figueira eligiera al ex del Somozas como central en los dos últimos partidos. Y el Bergan acabó en los dos con la portería a cero.

“Quizais me gusta máis xogar de medio pero o importante é xogar e a dirección do equipo. Iso si, a portería a cero non é unha cuestión dun xogador. É a tónica dos últimos partidos e comeza desde arriba ata o porteiro”, afirma.

Por último, Baleato admite que alcanzar el liderato “é unha alegría moi grande porque hai unhas semanas tivemos un momento difícil no que non tiñamos continuidade nos resultados e no xogo. Queremos estar aí e no tramo final estar en disposición de optar a todo”.

Baleato, futbolista total